Kdo je garantem technického stavu železničních vozidel? Údržba železničních vozidel se řídí přesně danými postupy a každé vozidlo má svého garanta co se týká technického stavu.
Nový metodický pokyn pro schvalování drážních vozidel dráhy tramvajové a trolejbusové Vydali jsme nový metodický pokyn, který sjednocuje postup při provozu drážních vozidel provozovaných na dráze tramvajové a trolejbusové.
Aktualizované seznamy provozovaných a neprovozovaných vleček K 1. červenci jsme aktualizovali seznamy provozovaných a neprovozovaných, ale nezrušených vleček.
Nový Metodický pokyn pro uplatňování prováděcího nařízení Komise (EU) č. 402/2013 o společné bezpečnostní metodě pro hodnocení a posuzování rizik Vydali jsme nový Metodický pokyn pro uplatňování prováděcího nařízení Komise (EU) č. 402/2013 o společné bezpečnostní metodě pro hodnocení a posuzování rizik.
Na tratích s výhradním provozem zabezpečovače ETCS ujeto již 20 milionů km Více než 1900 vozidel vybavených systémem ETCS na železniční síti ČR, 1200 km vybavených tuzemských tratí nebo 1.600 vlaků jedoucích pod dohledem ETCS denně. To je aktuální bilance zabezpečovače, který umí v případě chyby strojvedoucího automaticky zastavit nebo zpomalit vlak.